Events

2Grips Next Generation Customer Experience - 11 februari 2020

11-02-2020 -

Steeds meer bedrijven erkennen de voordelen van het managen van de klantervaring: hogere inkomsten, lagere kosten en een sterkere loyaliteit van medewerkers en klanten. Ook op het gebied van Service Management verschuift de focus van SLA’s naar meer op klanttevredenheid gerichte doelstellingen. Onze IT-organisaties worden geconfronteerd met de vraag hoe relevant hun huidige SLA-metingen zijn voor het verbeteren van de customer satisfaction en service experience. Maar wat is een XLA, waar moeten we op letten en hoe meten we de Customer Experience?

2Grips nodigt u graag uit voor deze boeiende namiddag in samenwerking met Riverbed en Giarte. Registreer vandaag en kom alles te weten over de Next Generation Customer Experience.

Bekijk het volledige programma

11 februari 2020
Van Der Valk Hotel, Luitenant Lippenslaan 66, 2140 Antwerpen

Inschrijven

Deel deze pagina

ICT-oplossingen aankopen in een handomdraai?
Via dit raamcontract

Nog niet als gebruiker geregistreerd?

Uw registratie verplicht tot niets, en geeft alvast toegang tot alle prijzen in de online catalogus.
Registreer nu

Door verder te surfen op deze website van Securitas NV, gaat u akkoord met onze cookie-policy. Meer informatie vind u in onzePrivacy Statement