2Grips organiseert regelmatig compacte, interactieve en praktische (IT) Service Management workshops op verschillende locaties in België en Nederland voor iedereen die wil deelnemen.
Deze ITSM-workshops hebben betrekking op actuele onderwerpen, veelvoorkomende knelpunten en veelgestelde vragen. Het doel is om ideeën te genereren, te zorgen voor takeaways en quick wins voor de deelnemers om waar mogelijk te gebruiken binnen uw bedrijf of organisatie.
Workshop: How to start with Enterprise Service Management?
Online workshop 27 oktober (Nederlands) of 30 oktober (Engels)
Enterprise Service Management (ESM) is de toepassing van Service Management principes die bekend zijn vanuit de IT, zoals requests, knowledge management, self-service,… maar in andere afdelingen van een organisatie met de intentie om de service van die afdelingen naar hun klanten te optimaliseren. Maar hoe begint u hiermee?
Tijdens deze workshop bespreken we een aantal aspecten van ESM en hoe dit in de praktijk aan te pakken. We delen onze ervaringen en geven u tips, maar omdat we van interactie houden, bespreken we ook graag uw uitdagingen en oplossingen.
Voor wie is deze workshop bestemd?
Vrijwel alle afdelingen kunnen gebruik maken van ESM zoals HR, facilities, administratie…
Voor deze workshop heeft u de keuze uit twee sessies: Dinsdag 27/10 (Nederlands) en vrijdag 30/10 (Engels). De sessies gaan telkens door van 10 tot 12u.
Registreer gratis voor de workshop ‘How to start with Enterprise Service Management’ voor 26 oktober 2020.
- 2 uur sparren met experten en collega’s
- Over actuele ITSM-thema’s
- Practisch en interactief
- Met focus op uw organisatie en uw vragen
- Volledig gratis