Events

2Grips workshop: Service Management Workshops - 14 en 16 september 2021

19-08-2021 -

2Grips organiseert regelmatig compacte, interactieve en praktische (IT) Service Management workshops op verschillende locaties in België en Nederland voor iedereen die wil deelnemen. Deze ITSM-workshops hebben betrekking op actuele onderwerpen, veelvoorkomende knelpunten en veelgestelde vragen. Het doel is om ideeën te genereren, te zorgen voor takeaways en quick wins voor de deelnemers om waar mogelijk te gebruiken binnen uw bedrijf of organisatie.

Workshop: “Developing a Self-Service Strategy”

De overgrote meerderheid van de huidige generatie werknemers, wil, geïnspireerd door zijn ervaringen als consument, zijn support vragen en problemen liever zelf oplossen dan de telefoon op te moeten nemen of een e-mail te moeten sturen. Een self-service portaal lijkt de perfecte oplossing. Maar denk goed na voor u begint, want een slecht beheerde self-service is schadelijker dan de klant deze optie helemaal niet te geven.

Tijdens deze workshop geven we u tips en advies over hoe u een self-service initiatief start en hoe u de mix van technologie, kennismanagement en customer service beheert rekening houdend met de menselijke factor. Van strategie tot ontwerp en adoptie tot continue verbetering en blije klanten.

Voor wie is deze workshop bestemd?

Een aanrader voor iedereen die betrokken is of wil starten met self-service initiatieven.

U heeft de keuze uit 2 data: 14 september (online sessie) of 16 september (Officenter Brussel). Beide sessies vinden plaats van 10u tot 12u.

Schrijf u in voor deze workshop vóór 13 september 2021.

Schrijf je hier in!

Deel deze pagina

ICT-oplossingen aankopen in een handomdraai?
Via dit raamcontract

Nog niet als gebruiker geregistreerd?

Registreer nu of Praat met een specialist
Uw registratie verplicht tot niets, en geeft alvast toegang tot alle prijzen in de online catalogus.
Registreer nu