Ook als uw volledige ICT plannen zijn uitgetekend, staat Securitas voor u klaar. Installaties realiseren, verhuizingen organiseren, changes en updates uitvoeren: dat nemen onze specialisten graag van u over. Zo geniet u van een rimpelloos werkend geheel dat altijd up-to-date is. En zijn er toch incidenten of andere issues? Die worden via uw contactpersoon snel opgelost.
1
2
3
4
5
6
7
Support & technical services zorgen ervoor dat uw uitbestede processen te allen tijde geupdated zijn volgens de laatste standaarden. Onze specialisten met kennis van uw organisatie zoeken bovendien continu naar mogelijke optimalisaties en stellen deze proactief aan u voor.
In functie van uw specifieke behoeften, kiest u voor:
DRIVE – complete ICT outsourcing
Securitas verzorgt het complete ICT-proces startend vanuit governance en inclusief planning, uitrol, beheer en permanente optimalisatie, bovenop het Comfort-dienstenpakket.COMFORT – uitbesteding van de infrastructuur en/of een aantal componenten.
Securitas monitort uw infrastructuur en/of bepaalde componenten en beheert deze proactief. Periodieke Service management meetings en bijhorende rapporten toetsen de kwaliteit van de geleverde dienst. Wij nemen initiatief en stellen verbeteringen en mogelijke efficiëntiewinsten voor.ESSENTIALS – beheer van enkele componenten
Securitas monitort heel aandachtig de geselecteerde componenten. U ontvangt automatisch gegenereerde rapporten.Private, public en hybrid cloud
Ook de service windows hangen af van de noden van uw organisatie: van 24/7 tot alleen tijdens kantooruren en alles ertussen. Tenslotte kiest u ook tussen verschillende gradaties van SLAs. Met andere woorden: u kiest de diensten volledig op uw maat en kent de kost ervan op voorhand.
Securitas’ ondersteunende diensten komen onderhoud doen, incidenten oplossen, houden de werking van uw installaties onder de loep en reageren snel op allerlei issues.
Ondersteunende diensten bevatten:
Maintenance
Incident, problem & change management
Service desk
Service center
Reporting & monitoring services
Securitas’ technische dienst houdt permanent specialisten beschikbaar die kunnen helpen bij incidenten of die op afroep beschikbaar staan voor specifieke taken zoals het uitvoeren van changes en updates. Deze kunnen eenmalig of repetitief zijn – naargelang uw noden.
Tevreden klanten aan het woord
Wij hebben al meer dan 150 publieke organisaties
geholpen via het raamcontract.
eBook
Cyber Security Report Check Point 2019
Krijg inzichten in de recentste trends en tendenzen binnen cyber security via dit eBook (pdf, Engels)
ICT-oplossingen aankopen in een handomdraai?
Via dit raamcontract